30Jan
Avantajele închirierii cu opțiunea de cumpărare

28Jan
Evaluarea imobilului - ghid complet de evaluări imobiliare pentru proprietari și cumpărători

27Jan
Ce trebuie să știi când închiriezi un apartament - Ghid complet pentru chiriași

17Jan
Acte necesare vânzare apartament: ce trebuie să știi despre documentele și procedurile notariale

17Jan
Antecontract vânzare cumpărare imobil - Ghid complet pentru cumpărători și vânzători

17Jan
Cele mai sigure cartiere din Timișoara: Top zone de locuit 🌟

15Jan
Creditul ipotecar sau Prima Casă: care sunt diferențele și ce alegi?

14Jan
Tipuri de apartamente - Ce înseamnă apartament decomandat, semidecomandat și alte clasificări

13Jan
Ce trebuie să știi și să faci când cumperi un apartament - Acte necesare și alte aspecte pentru vânzare/cumpărare apartament sau casă

01Jul
Interviu Raluca Popeangă, HR Specialist FOXFORT

Ne place să lucrăm cu oameni care au experiență, dar adorăm și să găsim talente care își doresc să evolueze alături de noi

18Jun
Cum lucrează un departament de call center dintr-o agenție imobiliară pentru clienții săi?

Într-o agenție imobiliară, departamentul de call center joacă un rol crucial în asigurarea unui serviciu de calitate pentru clienți.

23Apr
De ce este esențială colaborarea dintre agenții imobiliari ce lucrează sub același brand?

Nu de puține ori, cele mai bune rezultate materializate în tranzacții imobiliare eficiente însumează munca unei echipe întregi.