- Ce înseamnă să lucrezi într-o agenție imobiliară precum FOXFORT?
Agenția imobiliară FOXFORT a pornit de la un concept de companie axat în jurul oamenilor. Și asta nu doar pentru că tranzacțiile sunt efectuate cu și prin oameni, ci și pentru că la baza construcției FOXFORT se află valori și idei care pun în centrul acțiunii creativitatea, flexibilitatea, curajul de a inova, respectul pentru clienți, parteneri și colegi. Asta înseamnă să lucrezi pentru o agenție imobiliară centrată pe oameni: să te dezvolți odată cu ei, prin ei, prin nevoile lor, să comunici pentru ei și să găsești soluții pentru provocările lor în materie de tranzacții imobiliare.
Un alt aspect extrem de important pentru noi este să atragem în echipă oameni care au obiective personale și profesionale de creștere și autodepășire. În primul rând, pentru că obiectivele proprii susțin capacitatea de a îndeplini obiective de echipă, dar și motivația de fi tot mai performant.
- Pentru a face parte din echipa FOXFORT, este necesar să ai experiență anterioară în imobiliare sau în vânzări?
Ne place să lucrăm cu oameni care au experiență, dar adorăm și să găsim talente care își doresc să evolueze alături de noi. Pentru colegii care au pășit pragul FOXFORT doar cu pasiune pentru vânzări sau imobiliare, dar fără experiență anterioară în domeniu, am gândit și implementat un set complet de proceduri, training-uri și cursuri interne, astfel încât inserția în industria Real Estate să fie una facilă pentru oricine și cu rezultate rapide dacă există voință, determinare și seriozitate.
- Care sunt principalele abilități pe care le caută echipa FOXFORT de la noii colegi?
Comunicarea, integrarea rapidă în echipă, capacitatea de a genera conexiuni umane, dar și de ordin informațional, toate acestea sunt câteva dintre caracteristicile de bază pe care le căutăm la fiecare dintre colegii noștri. La toate acestea, se adaugă dorința de a învăța totul despre imobiliare: piața de consum, tendințe, specificități ale fiecărei zone din portofoliu, tehnici de vânzări sau de negociere.
De asemenea, ne uităm destul de mult spre oamenii care acceptă provocările în viața lor prin însușire și gestionare. Pentru că a lucra în imobiliare nu înseamnă a avea o traiectorie dreaptă, în care toate zilele sunt similare, ci, dimpotrivă. Imobiliarele creează dependență și sunt iubite de oamenii care apreciază dinamismul, creativitatea, care vor să găsească soluții, să genereze conexiuni, să ajute și să se bucure de succesul acestor acțiuni.
- Într-un top trei, care ar fi principalele abilități pe care le câștigă un agent imobiliar care se alătură echipei FOXFORT?
FOXFORT este agenția imobiliară care oferă un cadru de învățare și dezvoltare complet. Indiferent că vorbim despre consultanți/agenți imobiliari, despre call center, sau departamentul de Resurse Umane, fiecare dintre colegii noștri are acces la noțiuni de specialitate (imobiliare), de coaching, de personal styling, de comunicare, vânzare, negociere, poziționare, marketing, dar și de management. Este o abordare multidisciplinară, integrată și completă pe care o transferăm întregii echipe și pe care o punem în valoare nu doar în birou, ci și prin teambuilding-uri, întâlniri de business, parteneriate extinse.
- În cazul unui agent imobiliar, cât timp dintr-o zi reprezintă activitatea din birou și cât înseamnă munca din teren?
Colegii noștri, consultanții imobiliari, se bucură de flexibilitate deplină în gestionarea agendei proprii, cu mențiunea că aceasta trebuie să se reflecte în oportunitățile și obiectivelor de tranzacționare. Activitatea de birou este susținută printr-o serie de instrumente, care simplifică extrem de mult întregul proces. Mai exact, orice agent imobiliar din cadrul FOXFORT are acces la o aplicație software de tip CRM în care poate urmări tranzacțiile, clienții, statusul ofertelor, precum și o mulțime de alți indicatori, beneficiază de promovare (online și outdoor) și de calificare/preluare a apelurilor prin departamentul de call center, dar și de acces la avocați, juriști și consilieri financiari care să poată accelera finalizarea unei tranzacții.
- Ce conține pachetul de beneficii pe care îl primește fiecare agent imobiliar sau reprezentant al departamentului de call center?
Pachetul de beneficii oferit colegilor noștri din departamentul de vânzări este unul competitiv, extrem de apreciat în companie și poziționat la nivelul pieței. Mai exact, colegii noștri se bucură de acces la un birou propriu, situat într-un sediu poziționat semicentral, la training avansat de vânzări (peste 100 de ore de training video), venituri garantate de peste 2000 de euro, posibilitatea avansării, branding personal de agent imobiliar care lucrează într-o agenție de top, recunoscută în județul Timiș.
Mai multe detalii despre oferta financiară și despre avantaje pot fi găsite pe pagina de Cariere.